افتتاح حساب بانکی خارجی
نوشته شده توسط : محمد میرزایی

یکی از مهم ترین مواردی که در افتتاح حساب بانکی در خارج از کشور باید بدان توجه داشته باشید این است که ابتدا تعیین نمایید که نیاز شما در چه شاخه ای گنجانده میشود. یکی از مثال هایی که برای این مورد می توان بکار برد این است که قصد شما حواله پول به خارج از کشور است یا اینکه قرار است پول از کشور دیگری به حساب شما واریز گردد.

البته سؤالات دیگری نیز وجود دارد که عبارتند از: در برنامه خود آیا دریافت سود بانکی نیز وجود دارد؟ خرید آنلاین هم از کارهایی است که می خواهید با استفاده از حساب بانکی خارجی به انجام رسانید؟ سرمایه گذاری در بانک ها مد نظر شما می باشد؟ و...

ثبت سفارش یکی از کارهای بااهمیت در خرید از خارج از کشور می باشد که البته باید از مسیری بدون مشکل صورت گیرد. برای این کار دو راه پیش روی شما خواهد بود: یکی اینکه اقدام به ثبت شرکت در خارج از کشور نمایید. دوم اینکه از شرکت هایی که بصورت تخصصی در امر صادرات و واردات فعالیت دارند کمک بگیرید.

شما برای افتتاح حساب بانکی خارجی می توانید به دو صورت اقدام نمایید:

افتتاح حساب بانکی شخصی خارجی

افتتاح حساب بانکی شرکتی خارجی

 

یکی از گزینه های مناسب برای افتتاح حساب بانکی در ترکیه می باشد. شما این امکان را خواهید داشت تا در این کشور به افتتاح حساب بانکی شخصی و حساب بانکی شرکتی بپردازید. البه باید توجه داشته باشید که برای حساب شرکتی ابتدا باید به ثبت شرکت در ترکیه بپردازید و همچنین کارهای مالیاتی و حسابرسی شرکت را به صورت دقیق مورد بررسی و انجام قرار دهید.

البته شما با مرور زمان و دریافت اقامت ترکیه و کسب و کاری که در حال فعالیت دارید می توانید از امتیازات بیشتری نیز برخوردار گردید.

شما با افتتاح حساب بانکی در ترکیه انتخاب بیشتری را در اختیار خواهید داشت زیرا این حساب با ارزهای یورو / دلار و لیر فعال می باشد.





:: برچسب‌ها: حساب بانکی خارجی,حساب بانکی در ترکیه,حساب بانکی شخصی,حساب بانکی شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: